فرآيند انتخاب واحد از نیمسال دوم به بعد از طریق پرتال پویا

  1. اطلاع از تاریخ انتخاب واحد با مراجعه به تقویم آموزشی مندرج در سایت مدیریت آموزشی
  2. پرداخت شهریه (امکان ارسال درخواست تقسیط شهریه از بخش درخواستهای آموزشی در پرتال پویا وجود دارد)
  3. مشاهده گروه های درسی مجاز
  4. انتخاب دروس با توجه به چارت درسی و برنامه امتحانی
  5. ورود گروه های درسی با توجه به لیست دروس ارائه شده از سوی دانشکده و سپس انتخاب گزینه اعمال
  6. بررسی تاییدیه و برنامه کلاسی و امتحانی
  • گفتنی است دانشجو برای نیمسال های 5 به بعد بایستی درخواست تمدید سنوات خود را ارسال نماید. در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نخواهد بود.
  • امکان انتخاب درس در نيمسال تابستان به هر شیوه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد امکانپذیر نمی باشد.