با سلام واحترام، به استحضار می رساند بازه زمانی نظرخواهی از کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی و مدرسان دانشگاه از روز شنبه مورخ ۰۳/۱۶ /۱۴۰۵ تا روز شنبه ۰۳/۲۳ /۱۴۰۵ اعلام گردیده است، خواهشمند است دانشجویان گرامی در بازه زمانی مقرر نسبت به تکمیل فرم های ارزیابی اقدام فرمایند خاطر نشان می گردد. دانشجویانی که در ارزیابی شرکت ننمایند قادر به مشاهده نمرات خود و ثبت اعتراض به نمره نخواهند بود.